DRoP YouR BLoG URL HeRe

LuRVeBuG iDa_RaSyiDa
Dalam banyak2 meal, aku rasa lunch paling menarik. Rata-rata boleh tengok menu yang pelbagai untuk makan tengahari. Kat rumah pun mcm tu la bila tiba waktu memasak. Breakfast, org prefer roti atau kuih & nasi lemak jer. Dinner, sometimes ada yg berapa peduli. Tapi kalau lunch, mesti nak cari tempat makan yang best2. Dan aku hari ni, prepare ni jer... Tp tetap melet0p! hehehe...






Patut la laki aku makin BAM. Rupanya aku masak sedap sangat. Hahahaha!
2 Responses
  1. hang memang........suka masak sedapsedap...tuh paksuuu PIPI pun koi monteL dah...

    weh, Jom join amal HL...kazen aku skrg tgh gigih buang lemak di badan... dia nak anak..huhuhuu..jom weh...


  2. HL tu menatang apa plak, nida? aku skrg ni tgh rest. x nak pk lg... tunggu sebulan lagi tgk cmne